Abonements skolotājam

Kas ietilpst abonementā skolotājam?

  • E-grāmatas
  • Viedgrāmata
  • Video
  • Drukājamās darba lapas
  • ActivInspire digitālās darblapas
  • Metodiskie līdzekļi

☝️Ja vēlaties apskatīt piedāvāto materiālu tēmas, jūs varat apmeklēt sadaļas un aplūkot tās. Bezmaksas piekļuve ir līdz katra produkta satura rādītājam.

Kā veikt abonementu?

☝️Ja izglītības iestāde vai pašvaldība nodrošina abonementu, jums tas tiek piešķirts automātiski, ja pieslēdzaties ar skolvadības sistēmām E-klase vai Mykoob.

Individuālā abonēšana

Lai veiktu individuālo abonementu, jums ir jādodas uz sadaļu "Abonements".

Jāizvēlas sev vēlamais abonements, un jāspiež "Abonēt".  
Lai pabeigtu abonēšanu, ievadiet savu bankas kartes numuru un derīguma termiņu un spiediet “Maksāt”.

☝️Piesakoties abonementam, jūs aktivizējat automātiskos maksājumus, kas atvieglos jūsu ikdienu, un piekļuve materiāliem būs vienmēr.

☝️Savā profilā un sadaļā "Abonements" būs redzams, kāds plāns jums ir aktivizēts un kad ir plānots nākamais automātiskais maksājums.

☝️Ja vēlaties tikai izmēģināt, jūs varat pieteikties abonementam un automātiskajiem maksājumiem, taču sadaļā "Abonements" jebkurā brīdī pāriet uz bezmaksas kontu, un jūsu abonements saglabāsies līdz jūsu apmaksātā termiņa beigām - 30 dienas no abonēšanas brīža.

☝️ Ja nauda no bankas konta noņemta divreiz, pārbaudiet, vai neesat izveidojuši divus SOMA lietotāja kontus, un, iespējams, abiem ir pieslēgti abonementi.

Ja nesanāk pieslēgt abonementu maksājumu problēmu dēļ, pārbaudiet:
  1. Vai karte ir derīga?
  2. Vai Jūsu sniegtā informācija ir pareiza?
  3. Vai kartei ir pieslēgti droši interneta maksājumi?

Ja arī tad neizdodas, tad pamēģiniet vēlāk vai sazinieties ar savu banku.

Abonementa atcelšana

Lai atceltu abonementu un pārietu uz bezmaksas kontu, dodieties uz sadaļu "Abonements" un pārejiet uz Bezmaksas plānu.

☝️Ja esat atcēluši abonementu, bet joprojām no konta tiek noņemta nauda, pārbaudiet, vai tiešām esat atcēluši abonementu un vai jums nav izveidoti divi lietotāja konti ar dažādām e-pasēm un reģistrācijām.

Vai šis sniedza jums atbildi uz jautājumu? Paldies! Radās problēma! Lūdzu, mēģiniet mazliet vēlāk!

Vēl joprojām nepieciešama palīdzība? Sazinieties ar mums! Sazinieties ar mums!