Abonements skolotājam

Kas iekļauts skolotāja abonementā?

Šajā abonementā iekļauti visi platformā "Soma" pieejamie resursi:

  • e-grāmatas,
  • viedgrāmatas,
  • video,
  • darba lapas,
  • metodiskie līdzekļi.

Jāņem vērā, ka saturs ir lietojams tikai skolotājam individuāli – piemēram, nav iespējams sākt viedstundu skolēniem vai uzdot resursus skolēniem E-klasē.


Kā iegādāties abonementu?

☝️Ja izglītības iestāde vai pašvaldība nodrošina abonementu, jums tas tiek piešķirts automātiski, pieslēdzoties platformai "Soma" ar savu E-klases vai MyKoob skolvadības pasi.

Vairāk par to, kas ietilpst skolas abonementā, lasiet rakstā "Kas ietilpst skolas abonementā?".


Individuālā skolotāja abonementa izmaksas ir 8.99 EUR mēnesī. Lai to iegādātos, savā profilā dodieties uz sadaļu "Abonements", izvēlieties abonementu "SOMA Skolotājiem" un spiediet "Aktivizēt šo plānu".

Lai pabeigtu abonēšanu, ievadiet savu bankas kartes numuru un derīguma termiņu un klikšķiniet uz “Maksāt”.

☝️Piesakoties abonementam, jūs aktivizējat automātiskos maksājumus, kas atvieglos jūsu ikdienu, lai resursi vienmēr būtu pieejami.

☝️Ja vēlaties šī abonementa iespējas tikai izmēģināt, jūs varat pieteikties abonementam un automātiskajiem maksājumiem, taču sadaļā "Abonements" jebkurā brīdī pāriet uz "Somas" bezmaksas versiju. Abonements saglabāsies līdz jūsu apmaksātā termiņa beigām – 30 dienas no abonēšanas brīža.

☝️Ja nauda no bankas konta noņemta divreiz, pārbaudiet, vai nav izveidoti divi lietotāja konti un vai abiem nav pieslēgti abonementi.

☝️Ja nesanāk pieslēgt abonementu maksājuma problēmu dēļ, pārbaudiet:

  • vai karte ir derīga,
  • vai sniegtā kartes informācija ir pareiza,
  • vai kartei ir pieslēgti droši interneta maksājumi.

Ja pakalpojuma apmaksa tomēr neizdodas, pamēģiniet vēlāk vēlreiz vai arī sazinieties ar savu banku.


Kā atcelt abonementu?

Lai atceltu abonementu un pārietu uz bezmaksas versiju, savā profilā dodieties uz sadaļu "Abonements" un klikšķiniet uz "Atcelt abonementu".

☝️Ja atcēlāt abonementu, bet joprojām no konta tiek noņemta nauda, pārbaudiet:

  • vai abonements patiešām ir atcelts,
  • vai jums nav izveidoti divi lietotāja konti ar dažādām skolvadības pasm un/vai e-pastiem.